Kundeservice

Påkrævede dokumenter ved udbetaling

Inden vi kan behandle din udbetaling har vi brug for en eller flere af dine personlige dokumenter for at kunne godkende overførslen af din gevinst

For at sikre den hurtigst mulige udbetalingsprocess, og for at undgå forsinkelser beder vi dig venligst om at sende de korrekte dokumenter. Dette gøres ved et par enkelte og lette trin.

Her er, hvad vi skal bruge fra dig:


Identifikationsbevis

Accepterede dokumenter inkluderer:

Pas

Kørekort

Id-kort (udstedt af offentlig myndighed)

Dit ID-dokument skal:

  • Være i farve
  • Være gyldigt
  • Have et tydeligt billede
  • Indeholde en underskrift
  • Der må ikke være nogen afskårne hjørner
id

Adressebevis

Accepterede dokumenter inkluderer:

Forbrugsregning (varme, vand, elektricitet)

Kontoudtog

Dit dokument for bevis af adresse skal:

  • Være i farve
  • Være udstedt i dit navn
  • Indeholde din adresse
  • Være udstedt inden for de sidste 3 måneder
id

Kreditkort

Hvis du vælger at lave en indbetaling med et kreditkort, kræver vi en kopi af det kort du brugte før din næste udbetaling Dette trin er kun nødvendigt én gang pr. kreditkort. Hvis du fortsætter med at bruge det præcis samme kort, behøver du ikke udføre dette trin igen.

Indsend venligst følgende:

Forsiden af kortet

  • Skal være i farve
  • Kun de første 4 cifre og de sidste 4 cifre på kortet skal være synlige
  • Dæk de 8 midterste cifre i kortnummeret til.

Bagsiden af kortet

  • Skal være i farve
  • Tildæk CVV2-koden (de 3 cifre på bagsiden af kortet)
  • Kun de sidste 4 cifre på kortet skal være synlige
  • Underskriften skal være synlig
id

Det er let at indsende dine dokumenter, og du behøver kun at gøre det én gang. Du skal blot uploade dem via kassen. Supplerende dokumenter er kun nødvendige, hvis du har anvendt et nyt kreditkort, en ny betalingsmetode eller har ændret i dine personlige oplysninger (f.eks. adresse, navn og så videre). God fornøjelse med din hævning!